ЯКІ ВИГОДИ СПІВРОБІТНИЦТВА РІЕЛТОРІВ З НОВОБУДОВАМИ І ЗАБУДОВНИКАМИ?


Переглядів:

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...

КАКОВЫ ВЫГОДЫ СОТРУДНИЧЕСТВА РИЭЛТОРА С НОВОСТРОЙКАМИ И ЗАСТРОЙЩИКАМИ?

Агенти з нерухомості практично на 100% захопили вторинний ринок і тримають ці позиції вже багато років. На сьогоднішній день купити житло в старому будинку без участі ріелтора майже нереально. І головна причина – це зручність для продавця.

З первинкою ситуація інша. Великі забудовники в сприятливі періоди не потребують послуг посередників, так як утримують штат менеджерів з продажу, запускають потужні рекламні кампанії, надають інформаційну підтримку.

Але, тим не менш, частка продажів квартир у новобудовах через ріелторів становить не менше 20%.

У цій статті обговоримо, коли і кому потрібні послуги маклера, в чому вигоди співробітництва для трьох сторін і як налагодити роботу між агентом та будівельною компанією.

КАКОВЫ ВЫГОДЫ СОТРУДНИЧЕСТВА РИЭЛТОРА С НОВОСТРОЙКАМИ И ЗАСТРОЙЩИКАМИ?

Яким забудовникам і коли корисні послуги агента?

Ріелтор спочатку розглядає будівельну фірму в розрізі перспектив співпраці. Налагодження контактів націлене на середні та великі компанії, де не надто розвинений напрям маркетингу.

Також послуги фахівця затребувані в кризові періоди, коли рівень продажу падає. Пропозиція в цей час перевищує попит, конкуренція зростає, тому забудовники відкриті до співпраці.

Ще агентам часто довіряють продавати “складні” квартири:

  • кутові;
  • неправильної форми;
  • на першому і останньому поверсі.

Мета спільної роботи зрозуміла: прискорити процес реалізації житла. На відміну від власників квартир у вторинці, більшість з яких готові чекати, забудовнику важливо вчасно фінансувати процес за рахунок інвесторів (покупців).

У більшості випадків компаніям середнього масштабу навіть вигідніше періодично співпрацювати з посередниками, ніж вкладати на постійній основі великі гроші в рекламу.

Важливо! Агенти не співпрацюють з ненадійними девелоперами з поганою репутацією, тому в цьому питанні їм можна довіряти.

Схеми роботи між агентом і забудовником

Серед посередників існує поняття “ексклюзив”, яке передбачає передачу продажу об’єкта певному ріелтору або агентству.

Забудовники вважають за краще не покладатися на одного маклера, співпрацюючи паралельно з двома-трьома. Такий вид роботи прийнято називати “коексклюзив”.

При цьому посередники не розслабляються, намагаючись випереджати суперників і заробити на об’єкті.

Примітка. Навіть ті компанії, де добре розвинений відділ продажів, витрачається багато коштів на рекламу і просування, не зневажають роботою з агентами. Чисельність ріелторів у великих містах величезна, тому при повній відмові легко заробити собі невтішну репутацію. Такий хід у професійній сфері називають “покупкою лояльності”.

КАКОВЫ ВЫГОДЫ СОТРУДНИЧЕСТВА РИЭЛТОРА С НОВОСТРОЙКАМИ И ЗАСТРОЙЩИКАМИ?

Нові підходи у співпраці

Основна проблема, з якою раніше стикалися агенти при роботі з первинкою, – це втрата зв’язку з потенційним клієнтом на певному моменті. 

Зі старим житловим фондом все зрозуміло:

  • контактна інформація є тільки у маклера; 
  • перед переглядом квартири покупець підписує документ, де зобов’язується в разі покупки даного житла сплатити комісію.

По новобудовах відносини трьох сторін часто не регламентовані. Клієнт, отримавши інформацію про квартиру, може запросто знайти забудовника в інтернеті та звернутися безпосередньо.

Ця ситуація в корені не влаштовувала ріелторів, які втрачали гроші. Тому не так давно компанія Riverside Development представила програму співпраці між девелоперами і агентами, де відносини юридично врегульовані.

Великим плюсом для покупця є той факт, що впровадження програми звільняє його від сплати комісії при купівлі житла на первинному ринку. Це питання лягає на плечі забудовника.

За умов популяризації подібного виду співпраці виграють усі:

  • посередник захищений і впевнений в тому, що отримає винагороду за роботу;
  • покупець отримує об’єктивну інформацію і повний аналіз ринку безкоштовно;
  • забудовник налагоджує канали збуту, оплачуючи незначну для масштабів фірми суму винагороди.

Таким чином, робота агентів на первинному ринку може вийти на кардинально новий рівень, де все будуть задоволені.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.