Рієлтор або відділ продажу, до кого звернутися?

Інвестиції
Дата публикации: 12.07.2021
РИЭЛТОР ИЛИ ОТДЕЛ ПРОДАЖ, К КОМУ ОБРАТИТЬСЯ?

Під час пошуку квартири так чи інакше потенційний покупець стикається з посередником. Левова частка угод на вторинному ринку відбувається за участю агента з нерухомості. Зручно це? Так. Дорого? Теж так. Стандартна ставка за послуги рієлтора складає 5% від вартості квартири. Це означає, що при покупці житла за 40 тисяч доларів США маклеру Ви заплатите 2000 $.

Таку суму більшість покупців вважають невиправданою. Чому так, чим відрізняється посередник від відділу продажу і через кого вигідніше купувати житло, розберемося в сьогоднішній статті.

Рієлтор. Спектр послуг і зона відповідальності

Ті, хто планує придбати житло на вторинному ринку, вибирають два шляхи:

  • відразу звертаються до агента з нерухомості з проханням підібрати варіанти;
  • шукають оголошення самостійно.

Але навіть другий спосіб неминуче веде до рієлтору. Чому так відбувається? В першу чергу питання стоїть у зацікавленості продавця. Не кожному хочеться відповідати на десятки дзвінків, розповідаючи «як папуга» про переваги житла. Власник нічим не ризикує, за послуги не платить, тому із задоволенням погоджується на контакт з фахівцем.

РИЭЛТОР ИЛИ ОТДЕЛ ПРОДАЖ, К КОМУ ОБРАТИТЬСЯ?

Навіть якщо продавець сам розміщує оголошення, інформацію моментально перехоплюють агентства. У перший день виходу анонс нового об’єкта часом дублюється по 5-6 разів від різних рієлторів. Така налагоджена схема максимально віддаляє дві сторони майбутньої угоди одна від одної.

Потрапивши на потенційного покупця, маклер відразу починає з’ясовувати запити, попутно пропонуючи інші варіанти. І ось вже людина «на гачку».

Звичайно, все не так погано. Професійні агенти розповідають нюанси, консультують по районах, особливостям побудови того чи іншого будинку, допомагають торгуватися і зорієнтуватися в документах. АЛЕ! Всупереч запевненням вони не гарантують безпеку угоди.

Якраз це і є основний аргумент посередника, однак Ви укладаєте договір тільки на інформаційні послуги. Про це зазвичай зазначено в найменуванні або першому абзаці документа.

Відзначимо, що в цьому випадку зараз користувачам Інтернету доступна послуга: за символічну плату Ви можете отримати в електронному вигляді довідку з Державного реєстру із зазначенням інформації по квартирі.

Відділ продажу

Менеджери з продажу є у кожного великого забудовника. Їх робота оплачується компанією, тому послуги консультації у відділі продажу для покупця безкоштовні.

Спеціаліст надає повну інформацію по:

  • термінам здачі будинку (якщо об’єкт у процесі будівництва);
  • дозвільним документам і ліцензіями;
  • вартості житла, умовам і термінам оплати;
  • додатковим послугам (наприклад, ремонт від забудовника);
  • акціям і програмам лояльності.

Звичайно, інформаційне поле охоплює тільки новобудови конкретної компанії. Якщо Ви не знаєте, якого забудовника вибрати, шукайте інформацію в Інтернеті або зверніться до того ж рієлтора (за послугу доведеться заплатити).

Висновок: мінус агента з нерухомості ― в завищеній ціні, це факт. Однак, як правило (якщо мова йде не про ексклюзив), посередник об’єктивний і надає реальні дані з плюсами та мінусами різних варіантів.

РИЭЛТОР ИЛИ ОТДЕЛ ПРОДАЖ, К КОМУ ОБРАТИТЬСЯ?

Менеджер відділу продажу, своєю чергою, зацікавлений виставити компанію в кращому світлі, але великий бонус ― економія.

Так до кого ж звернутися? Якщо мова йде про вторинний ринок, тут без варіантів. Або Ви докладаєте зусиль і шукаєте вихід на продавців (що зробити вкрай складно), або користуєтеся послугами маклера. До речі, лайфхак: торг за розміром комісії ніхто не скасовував.

При пошуку житла на первинному ринку не полінуйтеся: вивчіть інформацію в Інтернеті самостійно, тим більше що вона у вільному доступі (сайти забудовника, форуми, відгуки). Вибравши компанію або конкретну новобудову, вирушайте до відділу продажу й отримуйте якісні консультаційні послуги абсолютно безкоштовно.  

Избранные статьи:

Під час пошуку квартири так чи інакше потенційний покупець стикається з посередником. Левова частка угод на вторинному ринку відбувається за участю агента з нерухомості. Зручно це? Так. Дорого? Теж так. Стандартна ставка за послуги рієлтора складає 5% від вартості квартири. Це означає, що при покупці житла за 40 тисяч доларів США маклеру Ви заплатите 2000 $.

Таку суму більшість покупців вважають невиправданою. Чому так, чим відрізняється посередник від відділу продажу і через кого вигідніше купувати житло, розберемося в сьогоднішній статті.

Рієлтор. Спектр послуг і зона відповідальності

Ті, хто планує придбати житло на вторинному ринку, вибирають два шляхи:

  • відразу звертаються до агента з нерухомості з проханням підібрати варіанти;
  • шукають оголошення самостійно.

Але навіть другий спосіб неминуче веде до рієлтору. Чому так відбувається? В першу чергу питання стоїть у зацікавленості продавця. Не кожному хочеться відповідати на десятки дзвінків, розповідаючи «як папуга» про переваги житла. Власник нічим не ризикує, за послуги не платить, тому із задоволенням погоджується на контакт з фахівцем.

РИЭЛТОР ИЛИ ОТДЕЛ ПРОДАЖ, К КОМУ ОБРАТИТЬСЯ?

Навіть якщо продавець сам розміщує оголошення, інформацію моментально перехоплюють агентства. У перший день виходу анонс нового об’єкта часом дублюється по 5-6 разів від різних рієлторів. Така налагоджена схема максимально віддаляє дві сторони майбутньої угоди одна від одної.

Потрапивши на потенційного покупця, маклер відразу починає з’ясовувати запити, попутно пропонуючи інші варіанти. І ось вже людина «на гачку».

Звичайно, все не так погано. Професійні агенти розповідають нюанси, консультують по районах, особливостям побудови того чи іншого будинку, допомагають торгуватися і зорієнтуватися в документах. АЛЕ! Всупереч запевненням вони не гарантують безпеку угоди.

Якраз це і є основний аргумент посередника, однак Ви укладаєте договір тільки на інформаційні послуги. Про це зазвичай зазначено в найменуванні або першому абзаці документа.

Відзначимо, що в цьому випадку зараз користувачам Інтернету доступна послуга: за символічну плату Ви можете отримати в електронному вигляді довідку з Державного реєстру із зазначенням інформації по квартирі.

Відділ продажу

Менеджери з продажу є у кожного великого забудовника. Їх робота оплачується компанією, тому послуги консультації у відділі продажу для покупця безкоштовні.

Спеціаліст надає повну інформацію по:

  • термінам здачі будинку (якщо об’єкт у процесі будівництва);
  • дозвільним документам і ліцензіями;
  • вартості житла, умовам і термінам оплати;
  • додатковим послугам (наприклад, ремонт від забудовника);
  • акціям і програмам лояльності.

Звичайно, інформаційне поле охоплює тільки новобудови конкретної компанії. Якщо Ви не знаєте, якого забудовника вибрати, шукайте інформацію в Інтернеті або зверніться до того ж рієлтора (за послугу доведеться заплатити).

Висновок: мінус агента з нерухомості ― в завищеній ціні, це факт. Однак, як правило (якщо мова йде не про ексклюзив), посередник об’єктивний і надає реальні дані з плюсами та мінусами різних варіантів.

РИЭЛТОР ИЛИ ОТДЕЛ ПРОДАЖ, К КОМУ ОБРАТИТЬСЯ?

Менеджер відділу продажу, своєю чергою, зацікавлений виставити компанію в кращому світлі, але великий бонус ― економія.

Так до кого ж звернутися? Якщо мова йде про вторинний ринок, тут без варіантів. Або Ви докладаєте зусиль і шукаєте вихід на продавців (що зробити вкрай складно), або користуєтеся послугами маклера. До речі, лайфхак: торг за розміром комісії ніхто не скасовував.

При пошуку житла на первинному ринку не полінуйтеся: вивчіть інформацію в Інтернеті самостійно, тим більше що вона у вільному доступі (сайти забудовника, форуми, відгуки). Вибравши компанію або конкретну новобудову, вирушайте до відділу продажу й отримуйте якісні консультаційні послуги абсолютно безкоштовно.  

Aa+