Слово “Boho” — це скорочення від “Богемія”. Цим словом, в 15 столітті, французи називали циган, що проживали на території теперішньої Чехії. Але сьогодні бохо — вираз внутрішньої свободи. Саме так дизайнери характеризують стиль, оскільки він вільний від забобонів.
Всеохоплюючий — мабуть цей епітет підійде для характеристики напрямку. Тому що boho вільно об’єднує в собі раритетні меблі, картини в стилі імпресіонізм, фарфор з історією і багато інших речей. Але, при цьому, він не втрачає індивідуальність.
Історія виникнення.
На початку 19-го століття творча знать Парижа масово стала заселяти жебрацькі циганські квартали, романтизуя їх спосіб життя, свободу вибору і дій. Заперечувалися будь рамки, куди суспільство намагалося вмістити весь уклад життя. Дух бунтарства, протиріч і заперечення — властиві поняття стилю бохо.

Експресіонізм, свобода дій, індивідуальність — це те, чим відрізнялося культурне товариство 19 століття. Не тільки картини висловлювали і передавали це настрій, але і стиль одягу, оформлення творчих студій.
Фундаментальне поняття формування напрямку — об’єднання богемської субкультури з яскравою, циганською філософією.
20 століття стало яскравим представником трансформації бохо трьома періодами своєї популярності:
- 40-50-і роки 20 століття — перше відродження напрямку, завдяки бітникам. Це група авторів прози і поезії. Бітниками стали називати соціальний пласт молоді, яка заперечувала традиційні національні підвалини, що характеризувалися асоціальною поведінкою. Їх прагнення до самовираження відродило бохо після тривалого забуття;
- 60-70-і роки напрям хіпі — пропагували свободу, шляхом зміни внутрішнього ладу душі;
- Нульові — трансформували в собі яскраві риси, додавши етнічні нотки.
Сьогодні цей напрямок перероджується знову, тільки з нальотом гламуру, богемності, в сучасному прочитанні.
Boho-style в інтер’єрі сьогодні.
- По-перше, це глобалізація і об’єднання. Сьогодні бохо не прагне заперечувати життєві підвалини, оскільки свобода особистості має значну роль в суспільстві. Навпаки, сьогоднішній Boho-style — квінтесенція всього людства.
Інтер’єр, оформлений таким чином — висловлює особистість господаря. Це головна теза, що визначає поняття. Оскільки бохо 21 століття об’єднав особливості всіх етнічних груп світу, то дизайн надмірно різноманітний.
Марокканські, індійські, африканські, скандинавські, а також багато інших етнічних фольклорних особливостей переплелися в єдиному напрямку.
- По-друге, для сьогоднішнього бохо важливий колір. Оскільки це найяскравіший дизайн, то тут використовують відтінки рубінового, теракотового, смарагдового, пурпурного — будь-які глибокі кольори, що відображають індивідуальність власника.
Якщо для Вас все занадто екстравагантно, тоді візьміть за основу скандинавське бохо. Тут базою виступає білий колір, а за наповнення відповідають яскраві деталі.

- По-третє, це орнамент. На одній території змішуються етнічні орнаменти, принти різних країн. Геометричний розпис марокканського стилю, індійські візерунки, африканські принти — підійде все. Причому чим більше буде різноманітних візерунків, тим краще. В оббивці, на клаптевих доріжках, на пледах, покривалах і накидках, на подушках, посуді, меблях!
- По-четверте, тут дозволено змішувати різні текстури. Шовк, оксамит, в’язані речі, шифон, шкури тварин — все виглядає гармонійно. А підлогу вистилають килимами, килимовими доріжками, іншим. Це характерна риса стилю. Навіть у ванній кімнаті буде мило виглядати тканий килимок з химерним принтом.
- Подушки — це п’ятий елемент, що виражає напрямок. Згадаймо Схід, який також вплинув на Boho. Тому вітальня зона повинна бути всипана подушками різних форм і текстур.
- Декор — багато декору, який збирався, накопичувався роками. Картини, посуд, горщики, етнічні фігурки, статуетки. Для зберігання використовують скрині різних епох. На стелажах виставляють предмети побуту різних племен.
- Ну і куди ж без живих рослин. Їх підвішують, розставляють на підлозі, розміщують на тумбах — чим більше, тим виразніше стиль.
- Меблі не повинні бути одного виду. Тут не вітаються гарнітури, навпаки, погляд привертає різноманітність. Особливо, якщо меблі з історією.
Ви скажете: “В результаті вийде блошиний ринок, захаращений різними дурницями!” На що ми відповімо: “Повсякденність так нудна, що пора б додати вогню!”